ادامه قطعی برق در نقاط مختلف ایران؛ هشدار درباره آشفتگی در بازار مواد غذایی

 


همزمان با ادامه نارضایتی‌ مردم در نقاط مختلف ایران به دلیل قطعی مکرر برق، حسن روحانی روز سه‌شنبه به معاون اول خود ماموریت داد «معضل تامین برق» را حل کند.


در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی در روز سه شنبه ، 6 ژوئیه ، رئیس جمهور ایران از اسحاق جهانگیری خواست در جلسه ویژه‌ای متشکل از دستگاه‌های مختلف، از جمله وزارت نیرو «با جدیت در اسرع وقت نسبت به حل معضل تامین برق اقدام» شود.



آقای روحانی در اظهاراتی تکراری همچون دیگر مقام‌های مسئول اظهار داشت : «اگرچه برخی عوامل اصلی در تنش برقی کشور در اثر تغییرات فصلی و عوامل طبیعی است، اما عوارض این پدیده‌ها مدیریت شود و به حداقل برسد و با برنامه‌ریزی دقیق ، پیش‌بینی‌پذیری پدیده‌ها افزایش یابد.»


آقای روحانی توضیح نداده است مشکلی که به گفته کارشناسان حاصل سال‌ها بی‌برنامگی و سوء‌مدیریت است، چگونه می‌تواند «در اسرع وقت» قابل حل باشد.


این در حالی است که اعتراضات مردمی به قطعی برق، علاوه بر بی‌برنامگی، به تکرار این قطعی، طولانی‌ بودن زمان آن و تاثیر آن بر فاسد شدن مواد غذایی و اثر منفی بر کسب‌ و‌ کارها نیز هست.



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.