پیام فرح پهلوی به نیروهای نظامی: خواسته‌های مردم ستمدیده را با گلوله پاسخ ندهید

 


شهبانو فرح پهلوی در پیامی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی در واکنش به اعتراضات در استان خوزستان از آنها خواست به «خواسته‌های مردم ستمدیده» که برای دست یافتن «به ساده‌ترین خواسته‌های انسانی به خیابان‌ها آمده‌اند»، با گلوله پاسخ ندهند.


شهبانو روز شنبه، به حوادث اخیر خوزستان واکنش نشان داده و با اشاره به «بحران بی‌آبی» و «گسترش روزافزون کرونا» و «آسیب‌هایی که در چهل و دو سال گذشته بر ایران و ایرانیان رفته»، ایستادگی مردم برای رسیدن به خواسته های برحق خودتان را ستایش و برای آن‌ها آرزوی پیروزی کرده است.





شهبانو فرح همچنین به مردم توصیه کرده است، برای این که بهانه‌ای به دست گردانندگان امور نیفتد تا آن‌جا که ممکن است از خشونت در برابر نیروهای حکومتی پرهیز کنند.


او همچنین افزود : «بسیاری از کسانی که اهمیت و ارزش برنامه‌هایی را که شما برای پیشرفت و تعالی ایران تدارک دیده بودید نادیده گرفتند، امروز از کرده‌ها و خطاهای گذشته پشیمانند.»







Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.