خواهر بابک خرمدین خواستار لغو مجوز ساخت مستند درباره برادرش شد

 


پس از انتشار خبر ساخت مستندی با موضوع بابک خرمدین، کارگردانی که اردیبهشت امسال توسط پدر و مادرش کشته شد، خواهر او با انتشار نامه‌ای از سازمان سینمایی وزارت ارشاد خواست پروانه ساخت این مستند باطل شود.


آزیتا خرمدین در این نامه که روز چهارشنبه، ۱۶ تیر، منتشر شده، خطاب به رئیس سازمان سینمایی نوشته است که «به‌صورت اتفاقی متوجه این قضیه» شده و باید «در این روزهای سخت بعد از آن اتفاق، برویم و با پیگیری پروانه ساخت فیلم مستندی درباره برادرم و خانواده‌ام را باطل کنیم».




واکنش خواهر بابک خرمدین به انتشار خبر صدور پروانه ساخت برای مستندی به‌نام «پدرکشتگی» به‌کارگردانی سیامک میثاقی و تهیه‌کنندگی مشترک سیدامیر سیدزاده و فاطمه پاقلعه‌نژاد است.


خانم خرمدین در نامه‌اش ااظهار داشته است «به این آقا و هر شخص دیگری اجازه نخواهم داد که در مورد خانواده‌ام در موقعیت فعلی که هنوز زمان زیادی از این اتفاق نگذشته است و ناراحتی و فشار این ماجرا بر من و خانواده‌ام کماکان حاکم است، فیلمی بسازد».




Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.