با ویدیو.. حمله و ضرب و شتم نیروهای امنیتی به مادر پویا بختیاری

 


ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری گفت که وی و چند مادر قربانیان رژیم مورد حمله و ضرب و شتم نیروهای امنیتی مسلح ایران قرار گرفته اند.

خانم ناهید، گفت که وی و شماری از مادران دادخواه عصر دیروز، چهارشنبه ۲۷ مرداد، هنگام حضور در گرامیداشت فرزندان این منطقه مرزی مورد یورش و مورد ضرب و شتم از سوی نیروهای امنیتی مسلح قرار گرفتند و مصدوم شده اند.



ناهید شیرپیشه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «مادران دادخواه و جمعی از فعالین مدنی در قتلگاه پویا بختیاری در عصر تاسوعا برای گرامیداشت فرزندان این مرزوبوم که در طول ۴۲ سال بیداد و ستم به قتل رسیده اند حضور یافته و قبل از انجام هر کنشی مورد یورش نیروهای مسلح امنیتی جمهوری اسلامی قرار گرفتند».


https://www.instagram.com/p/CSu7esbjAa1/?utm_source=ig_web_copy_link


وی اضافه کرد: «ناگهان نیروهای مسلح امنیتی جمهوری اسلامی به سمت بنده حمله کرده و با ضرب و ‌شتم به طرف ما‌‌‌شین برده و مرا وادار به سوار شدن در ماشین پلیس می کردند». 

مادر پویا بختیاری افزود: «بازوها و قسمتی از بدنم جراحت برداشته و کبود شده است، تنها به این دلیل که مادر پویا بختیاری هستم، آزادمرد و آزادیخواه بزرگ میهن که در ۲۵ آبان ۹۸ جانش را فدای میهن و مردم ایران کرد».

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.