رئیس نظام پزشکی: آیا آنها که علیه واردات واکسن بیانیه دادند، امروز پاسخگو هستند؟

 


محمدرضا ظفرقندی شامگاه یک‌شنبه، ۱۷ مرداد، در توئیتی با اشاره به ثبت بالاترین آمار ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا در كشور نوشت در حالی رکوردهای جدید شکل گرفته که «تعداد تست انجام‌شده کاهش یافته و آمار واقعی بسیار بیشتر از موارد اعلام شده است».



آقای ظفرقندی در ادامه با اشاره به «کاهش آمار مرگ و میر در کشورهایی که بدون محدودیت و مرزبندی»، واکسیناسیون را انجام داده‌اند نیز آورده است: «آیا آنهایی که برای تحدید ورود واکسن بیانیه دادند، امروز پاسخگو هستند؟»




خامنه اي، دی‌ماه ۹۹ اعلام کرد که ورود واکسن آمریکایی و بریتانیایی کرونا به ایران «ممنوع» کرده است و نباید ساخت واکسن در داخل کشور «مورد انکار» قرار بگیرد.


در پی این اظهارات بسیاری از مقامات ایران از سخنان علی خامنه‌ای دفاع و ضمن مخالفت با ورود واکسن‌های پرمصرف جهانی، بر تولید واکسن کرونا در داخل تاکید کردند.




Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.