واکنش لاریجانی به رد صلاحیت: «راضی به رضای الهی هستم»

 


درپی انتشار رسمی نامزدهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و تایید رد صلاحیت علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس ایران در بیانیه‌ای کوتاه تصمیم شورای نگهبان را پذیرفت و نوشت که «راضی به رضای الهی هستم».


وزارت کشور ایران امروز، چهارم خرداد، در اطلاعیه‌ای رسمی اسامی هفت نامزد تائید صلاحیت‌‌شده از سوی شورای نگهبان برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران را بیان کرد.




علی لاریجانی،‌ مشاور رهبر جمهوری اسلامی و رئیس پیشین مجلس، در کنار اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی از غایبان بزرگ این فهرست است.



او در واکنش به این تصمیم شورای نگهبان در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شد نوشت: «حال که روند انتخابات این گونه رقم زده شد، بنده وظیفه خویش را در پیشگاه الهی و ملت عزیز انجام داده‌ام و راضی به رضای الهی هستم.»



آقای لاریجانی در شرایطی رد صلاحیت شد که پیش از این پیش‌بینی می‌شد در صورت تائید صلاحیت او، نامزد اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات باشد.


Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.