وزارت نیرو خواهان ورود وزارت اطلاعات در بحران خاموشی‌ها شد: هشدار درباره پیامد قطع برق در خوزستان

 

 درپی خاموشی‌های گسترده در شهرهای متفاوت ایران و اوج گیری اعتراضات مردم، وزارت نیرو به بحران خاموشی‌ها شد و همزمان سخنگوی صنعت برق جنوب غرب ایران با بحرانی توصیف کردن وضعیت برق در خوزستان نسبت به پیامدهای آن هشدار داد.


وزارتخانه  با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات خود برای گذر از اوج مصرف برق در سال‌جاری، خواستار اقدام دستگاه‌های امنیتی از جمله وزارت اطلاعات و مدیریت انرژی وزارت اطلاعات، وزارت کشور، دادستان‌ها و پلیس امنیت اقتصادی شد. این وزارتخانه همچنین از دولت خواست که وزارت  صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت ارتباطات نیز اقداماتی را در دوره اوج مصرف برق و خاموشی‌ها گسترده اجرا کنند.





پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، به جزییات اقدامات مورد درخواست وزارت نیرو از دستگاه‌های امنیتی و وزارت اطلاعات اشاره نکرد اما نوشت که «شناسایی و جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و نظارت بر کنترل برگشت مجدد تجهیزات به چرخه استفاده مجاز» از ميان این اقدامات است.


کیومرث زمانی، سخنگوی صنعت برق جنوب غرب ایران، وضعیت برق در استان خوزستان را بحرانی عنوان کرد و گفت که در شرایط بدی قرار داریم و مصرف برق از تولید بالاتر رفته است و احتمال خارج شدن بعضی نیروگاه‌ها از مدار وجود دارد.



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.