افزایش نگرانی‌ها با تداوم اعتصاب غذای صبا کردافشاری در زندان قرچک


با افزایش نگرانی در مورد وضعیت جسمی صبا کردوفشاری ، که در هشتمین روز اعتصاب غذاو دارو است ، کاربران فارسی توئیتر یک کمپین اعتراضی علیه وضعیت این فعال غیرنظامی زندانی را آغاز کردند.


خانم کردافشاریدر اعتراض به افزایش فشار‌ها بر خانواده‌اش و دیگر زندانیان سیاسی و همچنین با خواسته آزادی مادرش  از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری  دست به اعتصاب غذا و دارو زده است.



در همين زمان که او به بیماری گوارشی مبتلاست؛ در گذشته چندین مرتبه دچار خونریزی معده شده و تداوم اعتصاب غذا سلامت و جانش را تهدید می‌کند.


صبا کردافشاری، متولد ۱۳۷۷ و از فعالان کمپین «چهارشنبه‌های سفید» و معترضان به حجاب اجباری، نخستین‌بار در اعتراضات مرداد سال ۹۷ بازداشت و بهمن‌ماه همان سال آزاد شد. او برای دومین بار در خرداد سال ۹۸ بازداشت و این مرتبه جهت گذراندن دوران محکومیتش روانه زندان شد.


خانم کردافشاری از ۱۸ آذر ۹۹ از بند زنان زندان اوین به زندان قرچک ورامین تبعید شد و در حال حاضر بدون رعایت اصل تفکیک جرائم، در بند شش زندان قرچک ورامین محکومیت خود را سپری می‌کند.



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.