اقتصادی فرسوده در ایران بین تحریم های و کرونا

ویروس كرونا بارهای اضافی را بر اقتصاد ایران افزود ، که با هرج و مرج روبرو است ، ناشی از تحریم های ایالات متحده در این کشور از یک سال و نیم پیش تحمیل شده ، و همچنین پیامدهای اقتصادی شیوع “کرونا”.


اعتراضات کارگری در ایران با ظهور بحران در حال ظهور کرونا در سومین ماه از زمان اعلام رسمی در 19 فوریه افزایش یافته است.
ویروس كرونا  بارهای اضافی را بر اقتصاد ایران افزود ، که با هرج و مرج روبرو است ، ناشی از تحریم های ایالات متحده در این کشور از یک سال و نیم پیش تحمیل شده ، و همچنین پیامدهای اقتصادی شیوع “کرونا”.

اقشار مختلف اجتماعی از جمله کارگران ، رانندگان ، بازنشستگان و بازرگانان طی چند روز گذشته در مناطق جداگانه ایران اعتراض کرده اند. 

اقتصادی فرسوده در ایران بین تحریم های و کرونا
اقتصادی فرسوده در ایران بین تحریم های و کرونا

معترضین بیانیه ها و پیام هایی را منتشر کردند و از دولت رئیس جمهور ایران حسن روحانی خواستند که به دلیل بحران ویروس کرونا بسته های کمک نقدی به آنها بدهد.

به نظر می رسد که نتایج اقتصادی کورنا با توجه به عملکرد دولت ، که مخالفان آن را ناکام توصیف کرده اند ، برای ایران شدید خواهد بود.

نتایج نظرسنجی در ایران حاکی از کاهش در حدود 50٪ از مردم به دلیل پیامدهای منفی اقتصادی پس از شیوع ویروس جدید کرونا است.

در شرایطی که از درآمد بیش از نیمی از ایرانیان کاسته شد ، 42 درصد از مردم با توجه به بحران ویروس کرونا فعالیتهای تجاری خود را در کشور بسته بودند.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.