حکم حبس و شلاق برای یک روزنامه‌نگار به دلیل نوشتن درباره فساد برادر اسحاق جهانگیری !!

 فریبرز کلانتری ، روزنامه نگار ، به دلیل انتشار اطلاعات در تلگرام در مورد فساد اقتصادی مهدی جهانگیری ، برادر معاون رئیس جمهور ، حکم زندان ، شلاق و جریمه خود را اعلام کرد.


آقای کلانتری روز جمعه ۱۷ بهمن‌ماه در توییتر خود با انتشار تصویری از دادگاه کیفری صادر شده برای وی نوشت:  «نمونه کاملی از اجرای عدالت و رسیدن حق به حقدار در دوره ابراهیم رئیسی.»



وی همچنین گفت: مهدی جهانگیری به جرم قاچاق ارز و فساد گسترده به دو سال حبس تعزیری و به جرم نوشتن درباره فساد مالی خود که به مدت دو سال اعتبار دارد به 3 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد!


سخنگوی دادگستری ایران در تاریخ هفتم بهمن اعلام کرد که مهدی جهانگیری به جرم "قاچاق ارز" به چهار سال حبس و جزای نقدی محکوم شده است.


مهدی جهانگیری که هم اکنون رئیس گروه مالی گردشگری و معاون اتاق بازرگانی تهران است نیز در شهریور ماه سال 96 به اتهام "اخلال اقتصادی" توسط سپاه استان کرمان دستگیر شد.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.