سفیر ایران در لندن خواستار ممنوعیت پخش فیلم زندگی فاطمه زهرا (س) شده است ,چرا ؟

 حمید بعیدی نژاد ، سفیر ایران در لندن خواستار توقیف فیلم "بانوی بهشت" شده است. این فیلم به داستان زندگی فاطمه زهرا ، دختر پیامبر اسلام  پرداخته است.


وی روز دوشنبه ۱۳ بهمن  در توییتی نوشت كه این فیلم توسط "جریان انحرافی در لندن" تولید شده و نامه ای به "مراكز اسلامی شیعه و سنی در انگلیس" در مورد این فیلم نوشت و خواستار "اقدامات قانونی برای جلوگیری از گسترش آن شد" در انگلستان "


"بانوی بهشت"«THE LADY OF HEAVEN توسط یاسر حبیب ، روحانی شیعه مستقر در لندن و انتقاد از علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ساخته شده است.



طرفداران رهبر جمهوری اسلامی غالباً از اصطلاح "شیعه انگلیسی" برای توصیف جریان صادق شیرازی، مرجع تقلید شیعه، استفاده می کنند.


به گزارش خبرگزاری مهر ، این فیلم حول جنگ های سوریه و عراق در سال های اخیر و همچنین وقایع آغاز اسلام و زندگی دختر پیامبر اسلام  پرداخته می‌شود

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.