دادستان دنا: در اعتراضات شهر زلزله‌زده سی‌سخت، افراد معدودی خدمات نظام را زیر سوال بردند

 درباره اعتراضات در شهر زلزله‌زده سی‌سخت، ، علی اکبر غریب پور ، دادستان کل این شهر ، گفت که اعتراضات زلزله طبیعی است، فقط تعدادی محدودی خدمات نظام را زیر سوال بردند که تحت پیگرد قرار می‌گیرند.


دادستان عمومی دنا تعداد تظاهرکنندگان را زیاد توصیف کرد ، اما وی گفت که برخی از افراد که تقریباً به اندازه انگشتان دست خود هستند ،اخلال ایجاد کردند و خدمات نظام را زیر سوال بردند که در وقت مقتضی آنها را تعقیب کیفری خواهیم کرد.



دادستان عمومی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل تخریب گسترده خانه ها در شهر زلزله زده سی سخت و نارضایتی ساکنان از نحوه توزیع چادرها ، معترضان برخی از جاده های این شهر را بستند.


غریب‌پور  با اشاره به آنچه "برخی درخواست ها برای برخورد با تظاهرکنندگان" خواند ، افزود که من درخواست برخورد با مردم را رد کردم و به آنها نزدیک شدم و از آنها خواستم نام ببرند ، سپس چادرها را در مناطق معترض توزیع کردم. .

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.