واکسیناسیون محدود کرونا در ایران با تزریق به فرزند وزیر بهداشت آغاز شد

 واکسیناسیون محدود کرونا با تزریق اولین دوز واکسن سبوتنيك وي  در روسیه و تزریق آن به پسر سعید نمکی وزیر بهداشت و تعدادی از کادر پزشکی در ایران آغاز شد.


سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، سه شنبه ،  ۲۱ بهمن‌ماه ، طی مراسمی که در بیمارستان امام خمینی تهران برگزار شد ، اعلام کرد که واکسیناسیون در 635 بیمارستان دولتی ، خصوصی و خیریه در سراسر کشور برای کارمندان شاغل در آی‌سی‌یو آغاز شده است. . به گفته وی ، پرستاران ، پزشکان و پیراپزشکان از جمله گروه هایی هستند که واکسن دریافت می کنند.



در آغاز رسمی واکسیناسیون که با سخنرانی حسن روحانی انجام شد ، صورت گرفت فرزند،وزیر بهداشت ، واکسن را تزریق کرد.


پیش از این ، سعید نمکی در پاسخ به انتقاد از کیفیت و اثربخشی پنجمین واکسن اسپوتنیک که در سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به یک باره در سفر به مسکو به کشور معرفی شد ، گفت: "به کوری چشم خیلی‌ها "ما ابتدا واکسن را به" خانواده "خود تزریق می کنیم.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.