ایران نماینده ویژه ای برای پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان سقوط هواپیمای اوکراین تعیین کرد

 مهری صفری ، وزیر راه و شهرسازی ایران ، مشاور امور زنان در وزارت راه ، به عنوان نماینده ویژه و رئیس ستاد وی برای جبران خسارت بازماندگان هواپیمای اوکراینی که توسط سپاه پاسداران سرنگون شد ، منصوب شد.


طبق وب سایت وزارت راه و شهرسازی ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از خانم صفری خواسته است تا اجرای حکم غرامت بازماندگان پرواز 752 در اوکراین را پیگیری کند.



براساس تصمیم دولت دولت در تاریخ  ۱۰ دی‌ماه امسال ، وزارت راه و شهرسازی موظف است 150،000 دلار به خانواده ها و بازماندگان هر یک از قربانیان این حادثه پرداخت کند. این پرونده با واکنش منفی خانواده های قربانیان و کشورهای درگیر در این حادثه روبرو شد و آنها خواستار تشکیل پرونده قضایی علیه عاملان این فاجعه شدند.


 ۱۸ دی‌ماه  سال گذشته ، یک هواپیمای اوکراینی دو موشک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار داد و همه 176 سرنشین آن را کشت.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.