اعتراض وکیل خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس:‌ «فقط راننده نمی‌تواند مقصر باشد»

 


پرتو برهانپور، وکیل خانواده‌های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگار محیط زیست که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی کشته شدند خبر داد که بر اساس نظر کارشناسان راننده «مقصر صد درصد» این حادثه شناخته شده است.




خانم برهانپور روز سه‌شنبه، ۳۰ شهریور، به خبرگزاری ایسنا گفت که مستنداتی در زمینه قصور مسئولان از ابتدای امر وجود داشته و دارد اما بر اساس تصمیم یک هیئت سه نفره از «کارشناسان وزارت دادگستری در زمینه تصادفات و امور وسایل نقلیه موتوری زمینی» راننده مقصر صد درصد حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران اعلام شده است.



او گفت: «سوال اصلی اینجاست که چرا همه این مستندات کنار گذاشته شده است و راننده را مقصر صد درصد اعلام کرده‌اند. کارشناسان چطور توانسته‌اند نقش برگزارکنندگان این تور مطبوعاتی در زمینه انتخاب اتوبوس و جاده را نادیده بگیرند؟»


مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا، دو خبرنگاری هستند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.



Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.