انتقاد تند دو نماینده مجلس از مصاحبه جنجالی ظریف

 انتشار فایل صوتی مصاحبه جنجالی محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با واکنش تند نماینده مشهد در مجلس مواجه شده و او گفته است این مصاحبه خطوط قرمز نظام را به چالش کشیده است.


نماینده تبریز نیز این مصاحبه را به مذاکرات هسته‌ای و انتخابات پیش رو پیوند زده است.




نصرالله‌ پژمانفر نماینده مشهد به خبرگزاری فارس گفته است «این قبیل افراد باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران خط مشی‌اش مبارزه با استکبار و در رأس آن‌ها آمریکای جهانخوار است و کار به گونه‌ای نیست که ما بخواهیم کشورمان را مثل کشورهای دیگر از جمله کشورهای غربی اداره کنیم».



او افزود ظریف در این مصاحبه مطالبی را مطرح می‌کند که گویا نمی‌داند وزیر خارجه کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران است و مسائلی را به چالش می‌کشد که جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است که وی در آن سمت وزیر امور خارجه را دارد.


روح‌الله متفکر آزاد نماینده تبریز و عضو هیات رئیسه مجلس نیز با انتشار توئیتی گفته است «پیام آقای ظریف کاملاً روشن است؛ یا اجازه بدهید مذاکرات جدید را انجام بدهم، با هر نتیجه ای، یا کاندیدای ریاست‌جمهوری خواهم شد».




Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.