همه شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در شرایط بحرانی آب قرار دارند

  نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها،مهدی محمودی، بيان کرد همه ۱۰ شهرستان این استان در شرایط بحرانی آب قرار دارند.


محمودی روز دوشنبه به ایلنا اظهار داشت : «امسال به دلیل کمبود بارندگی اکثر چشمه‌ها و مزارع در استان خشک شده‌‌اند. همچنین مراتع خالی از پوشش گیاهی‌اند که دامداران را با مشکلات عدیده‌ای برای تهیه علوفه دام‌‌شان مواجه کرده که به همین دلیل عشایر استان مجبورند زودتر از وقت مقرر به مناطق سردسیر کوچ کنند.»



اوافزود: «مشکل فعلی ما در استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان کشاورزان هستند که اگر موضوع حق آبه‌شان برطرف نشود منجر به تنش خواهد شد.»


به گفته این مقام محلی، کشاورزان دو استان در زمینه حقابه‌شان دچار اختلاف‌اند و مقام‌های استان اصفهان به دنبال ایجاد چند تونل برای انتقال آب از چهارمحال و بختیاری به استان خود هستند. 

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.