قدیانی: کشتار آبان ۹۸ فصل جدیدی در کارنامه سیاه جمهوری اسلامی بود

 

ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی، در بیانیه‌ای که به مناسبت دومین سالگرد سرکوب اعتراض‌های آبان ۹۸ منتشر کرده، با اشاره به موارد متعدد نقض حقوق بشر، قتل زندانیان، شکنجه و سرکوب معترضان، نوشته است: «خامنه‌ای هر روزه دست‌اندرکار قتل‌عام مردم بی‌پناه ایران است.»



او در این بیانیه مفصل از سرکوب اعتراض‌های آبان ۹۸ به‌عنوان «فصل جدیدی» در «کارنامه سیاه و طولانی کشتارهای» حکومت ایران نام برده و گفته است مطالبه اکثریت مردم ایران عزل رهبر جمهوری اسلامی و «برچیدن کرسی سلطنت فقیه» است.


آقای قدیانی که سابقه چندین بار بازداشت و زندان دارد، در سال‌های گذشته در نامه‌ها و بیانیه‌های متعددی رهبر جمهوری اسلامی را خطاب قرار داده است. او در بیانیه قبلی خود که مرداد ماه امسال صادر کرد، علی خامنه‌ای را متهم کرد که «کرونا را تبدیل به آلت قتاله‌ای علیه مردم ایران کرده» و «مقصر و مسئول اصلی» بحران است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.