گوهر عشقی در سالروز بازداشت ستار بهشتی: فکر نمی‌کردم بچه من را چهار روزه می‌کشند

 

در  ویدئو که در اینستاگرام بنیاد ستار بهشتی منتشر شده، خانم عشقی از روز بازداشت فرزندش روایت می‌کند و می‌گوید که به او گفته بودند ستار را به تهران می‌برند و «توی صورتش خندیدم که فکر نکند ناراحت هستم. پشت سرش آب ریختم. فکر می‌کردم بچه‌ام برمی‌گردد. فکر نمی‌کردم بچه مرا چهار روزه می‌کشند».



خانم عشقی می‌گوید مأمورانی که برای بازداشت فرزندش به خانه مسکونی او رفته بودند، آنها را مسخره می‌کردند و وقتی او درباره مجوز ورود به خانه سوال کرده، به او اسلحه نشان داده‌اند.

او همچنین در این ویدئو خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای می‌گوید که از روزی که سرکار آمده «مملکت» را «ویران» کرده است.

Share:

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

در پی دوختن پلک چشم؛ بی خبری از وضعیت خالد پیرزاده در زندان شیبان اهواز

   خانواده خالد پیرزاده، زندانی سیاسی تبعیدی در زندان شیبان اهواز که از روز پنج‌شنبه ۹ دیماه در اقدامی اعتراضی پلک چشم راست خود را دوخته بود...

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.